“Jangan tinggal solat, ingat apa yang jurulatih dan ibu bapa cakap.” Pesanan ini menjadi semangat Khairul untuk menjadi juara.

Atlet pecut Melaka, Khairul Hafiz Jantan meleburkan rekod kebangsaan dalam acara 100 meter ketika meraih pingat emas Sukan Malaysia (SUKMA) Sarawak di Stadium Sarawak.

Atlet pecut Melaka, Khairul Hafiz Jantan meleburkan rekod kebangsaan dalam acara 100 meter ketika meraih pingat emas Sukan Malaysia (SUKMA) Sarawak di Stadium Sarawak.
Khairul yang juga pelari remaja terpantas Asia dan mara ke separuh akhir Kejohanan Remaja Dunia di Poland baru-baru ini, mencatat kepantasan 10.18 saat mengatasi catatan 10.30 saat milik Watson Nyambek, 18 tahun lalu.
Ketika ditanya mengenai resipi kejayaannya. Khairul Hafiz berkata:
“Jangan tinggal solat, ingat apa yang jurulatih dan ibu bapa cakap.”
Sumber: Berita Harian

5 comments:

  1. Salam saya Ada 2 keping rm1 nk dijual sayang sbb lama ayah saya simpan tp ayah dh meninggal . Satu tnda tangan aishah satu lg tnda tngn ismail md ali

    ReplyDelete
  2. What'sapp saya utk beli - 0146620032 rm1 Tanda tngn aishah dan Ismail md ali

    ReplyDelete
  3. Saya ada duit 10 ringgit lama . Whatsapp saya untuk beli -0142216150

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum...sy ada duit siling rm 5 dgn duit siling rm 10...sybjugak nknjual duit siling 1 sen petak empat segi bkn bulat....berapa agaknya harga2 tersebut...

    ReplyDelete
  5. Sy ad seringgit lama

    0103990618

    ReplyDelete

Powered by Blogger.